ACAAO BUTIK

For at lave det bedste system, har mere end 70 butikker og forretninger været med i udviklingen af Acaao butik.
Resultatet er et alt i ét brugervenligt system, til dig der gør lidt mere for dine medarbejdere, dig og dine kunder.

Acaao gør lidt ekstra

FOR DINE KUNDER

Dine kunder bliver mødt af en flot og moderne hjemmeside, hvor de nemt finder alle de informationer søger – uanset om de bruger PC, tablet eller mobil.

Kan nemt finde det de søger

FOR DIT PERSONALE

Vi har gjort det let og hurtigt at betjene alt lige fra kalender til kassesystem. Så kan dit personale bruge mindre tid på systemet og mere tid på kunderne.

Mere tid til kunderne

FOR DIG

Acaao gør det let for dig - vi bygger ganske enkelt den funktion eller det modul du mangler ! På den måde bliver det lettere for dig at tjene penge og du sparer tid.

Fortæl os, hvad du mangler – så laver vi det

Acaao butik
Giver flere kunder og besparelser
Det kan ses på bundlinien

Acaao giver dig mere

Se de lækre funktioner der er med i Acaao

  • Professionelt responsive design

    Uanset om dine kunder bruger tablet, pc, smartphone eller andet, vil din hjemmeside være brugervenlig med et professionelt udseende.

    Brugervenligt CMS

    Systemet bag hjemmesiden er specialdesignet med fuld fokus på brugervenlighed, så alle kan finde ud af det.

    Modulsystem – byg dine sider som du vil

    Hjemmesiden er opbygget i moduler. Bare vælg det modul du vil bruge og træk det til den ønskede placering. Gentag indtil din hjemmeside har alle de ønskede moduler.

    Indhold

    Noget af det vigtigste på din hjemmeside er dit indhold. Systemet indeholder derfor en lang række moduler, der sikre en flot præsentation af dit indhold.

    DRAG AND DROP

    Næsten alle funktioner du skal bruge til at redigere dine sider er et simplet drag and drop system. Flyt rundt på knapper, en menuen og meget mere.

    Sider

    Opret alle de sider og undersider du har brug for, med et enkelt klik. Organiser siderne med drag and drop, også dine undersider i drop down menuen.

    SIDE REDIGERING

    Rediger, aktiver, de-aktiver og slet sider med få klik. Skal du f.eks. redigere tekst, skal du bare klikke på teksten og skrive. Du ser siden som dine kunder gør.

    Sliders

    Ønsker du store billeder på din hjemmeside, findes der mange muligheder med alle de sliders systemet indeholder. Tilpas hastighed for billede skift og måden billedet skifter på.

    Skift farver som du vil

    Du kan nemt skifte farverne på din hjemmeside og gemme forskellige farve temaer til specielle lejligheder, som f.eks. Black Friday eller Jul.

    Nyhedsbrev

    Dine besøgende på hjemmesiden kan skrive sig op til dit nyhedsbrev. Med nyhedsbrevs-funktionen kan du udsende nyhedsbreve til alle eller nogle udvalgte abonnenter.

    NYHEDER

    Fortæl dine kunder om nye tiltag, services, produkter eller andre spændende ting vedrørende din virksomhed.

    SOCIALE MEDIER

    Hold fast på dine kunders interesse. Bed dem om at følge dig på Facebook, Instagram, Twitter eller andre sociale medier. Med ét klik på hjemmesiden holder I kontakten.

    Formularer

    Vælg mellem de forskellige formular moduler, så din kunder let kan kontakte dig.

    Services og produkter

    Opret services og produkter uden besvær. Indsæt tekster, billeder, pris, mm. Systemet opretter selv siden til servicen eller produktet.

    Prisliste

    Opret din prisliste og systemet udfylder selv din prisliste. Opret, rediger, de-aktiver eller slet en service eller et produkt og din prisliste er automatisk opdateret.

    Tilbud og anden punktuel information

    Har du tilbud eller anden information du vil vise fra tid til anden, behøver du blot at aktivere eller de-aktivere et modul.

    GOOGLE MAPS

    Vi sætter et kort fra Google Maps på din hjemmeside, så dine kunder altid kan finde dig.

    Åbningstider

    Indtast dine åbningstider og helligdage og vælger nogle af de moduler, der automatisk viser åbningstider. Så vil dine kunder altid kunne se, hvornår du har åbent.

    Galleri

    Systemet tilbyder flere forskellige typer gallerier. Du kan oprette så mange du vil, på forskellige sider eller under sammen menupunkt med drop down menu.

    Tilpas hjemmesiden til din VIRKSOMHED

    Du kan altid fjerne eller tilvælge funktioner og features, så de passer perfekt til din virksomhed.

    SØGEMASKINEOPTIMERING

    Optimer let dine sider, services og produkter i søgemaskinerne, ved at bruge vores simple meta titel, meta beskrivelse og meta søgeords værktøj.

    E-mail

    Vi tilbyder alle vores brugere e-mail systemet Microsoft Exchange, der er sikkert og brugervenligt. 3 e-mail pr. virksomhed, tilkøb er muligt for kun 10 DKK pr. e-mail adresse / mdr.

    Sprog

    Du kan fortælle om dine services og/eller produkter på de sprog du ønsker. Opret sproget i CMS og skriv dine tekster, på de ønskede sprog.

    Betingelser og politik

    Systemet inkluderer standard cookie-og privatlivspolitik, og standard salgs- og leveringsbetingelser, så du sparer penge på advokat.

  • Kunde oprettelse

    Dine kunder kan selv oprette sig eller du kan oprette kunder. Kundeprofilerne kan også inkludere børn eller andre, som de vil oprette aftaler til.

    Integreret tidsbestillingssystem

    Tidsbestillingssystemet er fuldt integreret på hjemmesiden. Der er ingen pop-ups eller 3. part sider der åbnes. Herved skabes mere tillid, så du ikke taber kunder.

    Kunde login

    Sikkert og hurtigt kunde login. Kunden logger ind én gang og markere forbliv logget ind. Herved kan kunden oprette aftaler uden behov for login eller sms kode.

    Tidsbestilling

    Kunden vælger behandler, behandling og tidspunkt med få klik, fra en utrolig brugervenlig oversigt og modtager bekræftelse på e-mail eller sms.

    SMS uden beregning

    Ved bestilling, afsendes en bekræftelse via sms og 24 timer før aftalen, sender systemet en påmindelse via sms. Disse sms’er koster dig ikke noget !

    Kommentarer

    Ved bestilling, kan kunden skrive kommentarer. F.eks. om deres allergier, specielle ønsker eller anden information, der kan have betydning for behandlingen.

  • Dagsoverblik

    Se alle dine medarbejdere side om side på én skærm, så du let kan danne dig et overblik. Flyt aftaler mellem dine ansatte med drag and drop funktionen.

    Ugeoverblik

    Vælg en medarbejder og se kalenderen for hele ugen på én skærm. Få et overblik over alle ugens aftaler for medarbejderen og flyt aftaler med drag and drop funktionen.

    Ugekalender

    Ugekalenderen gør det let at bestille tid til en kunde, f.eks. 4 uger fra nu. Klik på kalenderen, tæl 4 uger frem og vælg dagen. Book aftalen - så let er det !

    Timevisning

    I kalenderen kan du vælge kun at se de timer, du har åbent eller alle timer i døgnet, så du kan booke en aftale uden for åbningstid, hvis det er nødvendigt.

    Medarbejder visning

    Se alle bookede tider, ledige tider, pauser, andre aftaler som f.eks. private aftaler og start og slut tid for en medarbejder i kalenderen.

    Flyt aftale

    Alle aftaler vises i kalenderen. Du kan trække i en aftale for at gøre den kortere eller længere. Flyt aftalen til et andet tidspunkt eller en anden medarbejder med drag and drop.

    Redigering af aftaler

    Udover at flytte aftaler, kan du redigere i aftalen. Ønsker en kunde f.eks. at tilføj eller ændre en eller flere behandlinger, klikker du blot på aftalen og på ”rediger”.

    Aftale styring

    Der findes 3 farver for en aftale. Blå betyder, at en aftale er booket, gul betyder kunden er ankommet og grøn at kunden er afsluttet og har betalt. Klik på aftalen og vælg ankommet eller færdig.

    Book aftale

    Klik på + aftale, eller dobbeltklik på tidspunktet og medarbejderen du ønsker aftalen skal bookes til. Så åbnes, findes kunden, vælges behandler, behandling og tidspunkt.

    SMS gratis

    En booket aftale bekræftes via e-mail eller sms. 24 timer før en aftale sendes en påmindelse via sms, disse sms’er er uden beregning.

    Medarbejder kartotek

    Du har fuld kontrol over dine medarbejderes kontaktinformationer, arbejdstider, pauser og ferier med medarbejder kartoteket.

    Medarbejder rettigheder

    Skal dine medarbejdere have adgang til din hjemmeside, enten permanent eller tidsbegrænset, kan du give de udvalgte medarbejdere specifikke rettigheder til dele eller hele CMS.

    Services og behandlinger

    Opret dine services og behandlinger meget let. Vælg om andre kunder skal kunne booke tid i en pause, i en service eller behandling.

    Kategorier og under kategorier

    Organiser dine services og behandlinger i kategorier og under kategorier, så din kunder let kan finde alle de services og behandlinger, du udbyder.

    Kunde kartotek

    Du har fuld kontrol over dine kunders kontaktinformationer, komplet historik med søgefunktion, kunde- og medarbejder kommenterer.

  • Integreret Kassesystem

    Kassesystemet er integreret med kalenderen og mange af de andre funktioner, så du nemt kan tage mod betalinger for services og produkter.

    Brugervenlig kasse

    Selve kassen er utrolig brugervenlig. Du kan nemt skifte medarbejder, scanne produkter, vælge services og meget mere.

    Salg

    Med systemets salgsstatistik, kan du få et komplet overblik over dine medarbejderes salg.

    Retur

    Tag varer retur med meget få klik. Herved sparer du, dine medarbejdere og dine kunder tid. Varen bliver registreret i systemet.

    Modtagelser

    Når du modtager varer, kan du ved hjælp af en stregkodescanner registrere varerne, indtaste antallet og eventuelt pris, så lageret hurtigt bliver opdateret.

    Gavekort

    Gavekort oprettes hurtigt og nemt i systemet, ligesom det er nemt at modtage gavekort som betaling.

    Betalinger

    Når du skal invitere en kunde eller medarbejder på en kop kaffe, er det let af få denne omkostning med i kassen.

    Rabatter

    Giv rabat på produkter, services eller hele købet, du skal bare vælge rabatten og systemet sørger for resten.

    Scan stregkoder

    Modtag eller sælg produkter med en simpel stregkode scanning, så kan du let spare en masse tid og indtastninger.

    Produkter

    Du kan til enhver tid se dine produkter, redigere, oprette, slette eller bare skabe dig et overblik og se, når du er under genbestillingsniveau.

    Produkt sammensætninger

    Sammensæt produkter som du vil i pakker, kurve eller andre typer tilbud. Du vil stadig have fuld kontrol over din lagerbeholdning.

    Lager styring

    Få fuld kontrol over dit lager. Se varebeholdningen og hvornår et produkt kommer under genbestillingsniveau eller bliver udsolgt.

    Leverandører

    Fuld kontrol over, hvilke produkter du får fra de forskellige leverandører, så du let kan modtage og bestille produkter.

    Statistikker og rapporter

    Acaao indeholder en række statistikker og rapporter, så du let kan få indblik i salg, varelager, medarbejdere, kunder og meget mere.

    Kasseafstemning

    Kasseafstemningen er let og overskuelig og giver dig mulighed for at spore eventuelle differencer og/eller fejl.

  • INTEGRERET WEBSHOP

    Webshoppen er fuldt integreret i systemet. Du kan aktivere eller de-aktivere webshoppen med et enkelt klik, når alle produkter er oprettet.

    BRUGERVENLIGHED

    Med webshoppens søgefunktion og filtre er det nemt for dine kunder, at finde de produkter de søger.

    LET SHOPPING

    Kunderne køber mere og mere online og de forventer, at det er nemt. For at gøre det meget nemt, har vi optimeret brugervenligheden, så dine kunder hurtigt kan skabe sig et overblik over dit sortiment.

    PRODUKT PRÆSENTATION

    Når kunderne har fundet et produkt, de kunne tænke sig at købe, er det vigtigt, at de får præsenteret produktet på en god og indbydende måde med relevant produktinformation.

    MER SALG

    På produktsiden kan du vise andre produkter, der passer sammen med det produkt, kunden ser på. Giv’ kunden gode idéer til produktsammensætninger eller anbefalinger.

    ONE-PAGE CHECKOUT

    For at optimere dine kunders oplevelse af købsprocessen, har vi skåret checkout processen ned til én side. Dine kunder vil derfor spare tid og gælde sig over, hvor let det er at handle i din webshop.

  • Time registrering

    Med Acaao timeregistrering kan dine medarbejdere nemt registrere den tid de bruger på deres arbejdsopgaver, så de sparer tid på dagsedler. Du har samtidig kontrol med tidsplan og økonomi.

    Projektstyring

    Opret let nye projekter og organiser dine medarbejdere, så deadlines overholdes. Se hver dag hvor langt du er kommet med dine projekter.

    Brugervenlighed

    Systemet er meget brugervenligt og let at finde rundt i, for både for dig og dine medarbejdere. Opret, rediger og slet hurtigt f.eks. arbejdsopgaver, medarbejdere, afdelinger, kunder, projekter og kategorier.

    Adminstration

    Acaao timeregistrering gør det let at holde styr på økonomi, medarbejdere, projekter og meget mere, med statistikker der giver dig et overblik over udviklingen i din virksomhed.

    Medarbejder

    Dine medarbejdere får deres helt egen del i systemet, så de let og hurtigt kan se deres nuværende og kommende arbejdsopgaver og hvor mange timer du har sat af til specifikke opgaver mm.

    Videreudvikling

    Acaao time registrerings værktøjet er allerede i dag et godt system. Ønsker du at skifte til Acaao, men har en bestemt funktion i dit nuværende system, er du velkommen til at tale med os om mulighederne for at vi bygger din ønske funktion.

  • Acaao Members Club er en helt ny form for tilføjelse til online systemer, hvor du kan oprette målrettede tilbud til både private og virksomheder. Det betyder mersalg og nye kunder.
    Vi har lavet aftaler med en række leverandører, der giver gode rabatter til dig, der har et Acaao abonnement. Dermed kan du spare penge på dine indkøb.
  • Acaao har en helt speciel service, der er med til at fremtidssikre dit system. Når vores kunder kommer med en god idé til forbedring af Acaao systemet eller hjemmesiden og det også kan bruges af andre, bygger vi det gratis. Det kan være en idé til både design eller funktioner. Kontakt Acaao, hvis du har en idé til, hvordan vi kan forbedre dit/vores system.
    Alle virksomheder i Acaao, uanset brancher eller lande, kan benytte sig af denne service. Herved kommer der løbende opgraderinger til dit system eller hjemmeside.
    Vi sørger for, at dit Acaao system og hjemmeside altid et opdateret. Du skal ikke selv huske på at opdatere plug-ins eller betale en programmør for det.
    Med et Acaao online system eller hjemmeside vil din virksomhed være godt rustet – både nu og i fremtiden.
  • SMS påmindelser til dine kunder er gratis. Herved sparer du rigtig mange penge. Hvis du har prøvet, at betale ekstra for kunde SMS’er, ved du, at det hurtigt kan blive en meget dyr fornøjelse.
  • Har du spørgsmål, så sidder vores dygtige, servicemindede og løsningsorienterede medarbejdere klar på vores hotline support. Ring og spørg os, og vi vil besvare dine spørgsmål, så du hurtigt kan komme videre.

Acaao butik inkl. hjemmeside 5.995,-

(sæt selv siden op og spar 3.000,-)

Abonnement kun 479,- pr. mdr.

KUN 3 SMÅ SKRIDT, SÅ ER DU IGANG

1

Kontakt os

Så finder vi sammen den bedste løsning til din virksomhed. Tlf 425 88 333

2

Vi laver din løsning

Du bestemmer selv, om vi skal lave det hele eller du selv vil indsætte dine tekster, billeder og evt. andet materiale.

3

Din løsning er færdig !

Vi flytter alle dine data over i dit nye Acaao Butik system. Det hele tager under én uge og så er det klar til brug. Så nemt er det!

Har du spørgsmål er du velkommen til
at kontakte os på telefon 425 88 333

BESTIL DIT ONLINE SYSTEM I DAG

KONTAKTINFORMATION

Acaao Danmark

Telefon 425 88 333

E-mail info@acaao.dk

Nylandsvej 1

4622 Havdrup